Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på nya 99musik?

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hmm.. en annan fundering.. kolumnen för Forumvärd känns inte helt nödvändig på forumets huvudsida. Personligen tycker jag det vore mycket bättre om det utrymmet användes för att öka bredden på Senaste inlägg-kolumnen, och istället lägga in informationen om forumvärd under respektive forum.

Edit: Upptäckte en liten skummelse också. Jag kör envist vidare med 99musik Original, men när man loggar ut och sen väljer att gå tillbaka till forumets huvudsida, så ställs allting om till 99musik Funky med den lede tapeten Förhoppningsvis kan herrar admins fixa detta

Mycket roligare om man fick skriva sin egen titel, "technopuritan" skulle jag nog ha då

Kan man byta bakgrundsfärg. Mina ögon står inte ut med vitt.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-03-17 22:28

Tidigare idag var listan med folk som är inloggade(den som fanns där nere innan ombygget) tillbaka, det var nice... hoppas den kommer tilbaka igen.

Annars är allt frid och fröjd.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-18 09:33

Finns det något enkelt sätt att hålla reda på vilka trådar man har skrivit i ?
Att bevaka en tråd liksom, eller måste man söka upp dom själv ??
Hoppas nu jag kommer ihåg att jag har skrivit här haha

  • Medlem
  • 2004-03-18 10:29

J3000: Man kan ha på prenumeration på trådar man skrivit i, det sker automatiskt som default, tror jag? (jag får mail - förvisso två timmar efter jag själv redan kollat tråden igen, dock....)

  • Medlem
  • 2004-03-18 10:42

Man kan göra en sökning på sig själv, och de trådar man skrivit i.

http://www.99musik.com/forum/search.php?

Mata in ditt användarnamn i rutan uppe till höger och klicka sök-knappen. Gjorde en sökning på trådar där jag skrivit i, det såg ut såhär:

http://www.99musik.com/forum/search.php?searchid=25303

  • Medlem
  • International user
  • 2004-03-18 10:53

Jag brukar göra såhär - klicka på personens namn i ett inlägg (så som t.ex. detta inlägget) och välj "hitta fler inlägg av ***".

Är det jobbigt att fixa ett nytt skin? Jag får precis som GlobalMotion ont i ögonen av all ljus färg. Om det behövs kan jag fixa skinnet själv bara jag får reda på hur man gör...

  • Oregistrerad
  • 2004-03-18 12:11

Det där med att trycka på sitt eget namn var bra, tack för tipset encore

  • Oregistrerad
  • 2004-03-18 12:19

Och ja, tack jgb och avart också såklart, men jag kör nog på encores sätt

Enklast hade ju varit ifall man hade en knapp längst upp som typ, "mina senaste" som visar vilka trådar man har skrivit i. Aja..

  • Oregistrerad
  • 2004-03-19 11:33

Jag tycker det ser schnüggt ut!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-19 11:34

Tycker dock att jag borde få någon typ av VIP-veteranstatus på sajten!

"Välkommen, funkybruno
Ditt senaste besök: 1st January 1970 kl. 01:00"

I've been in da game longer than aaaall u hoes

På tal om det där med status... Kan någon behörig förklara varför det står "Obekräftat Konto" på mig trots trogen tjänst under all denna tid? Något är galet... eller är det bara jag? :hmmm:

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-04-14 21:22

Ey Bruno, du tar hem spelet! 1970, sheesh! Satt du och knapprade dig in via en DEC på någon militärförläggning i USA på den tiden, eller hur gjorde du? Själv var man ju för faen inte ens påtänkt på den tiden.

99musiks första typ av inloggningsförfarande

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 15:18

skitfint. funkar hur bra som helst

Bevaka tråden