Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som fått sin PB 550/667?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Och min med!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo de finns på lager hos oss nu (måndag), vi har ett par lediga om det är någon som behöver en ny PBG4 omgående...

Citat:

...vi har ett par lediga om det är någon som behöver en ny PBG4 omgående...[/B]

Vem gör inte det?

Haha! Jag har fått min nu! Jag var först - jag vann!

Ska installera lite prylar ikväll, återkommer med "första intrycket"...

  • Oregistrerad
  • 2001-11-19 21:52

Hur är det med svenska konfigurationer? Någon som hört om det närmar sig? Mitt senaste besked var 30 nov för 550-modellen.

/ mama

Och jag med!!!

Svenskt tgb, eng os!

Och jag med!!!

Svenskt tgb, eng os!

Blev lite konfunderad då jag trodde att Powerbookarna tillverkas i Taiwan. Följande hittade jag på PowerbookCentral - hämtat ur ett mail från en som beställt en Powerbook

After emailing the store last week asking when I was likely to receive my model - well I did originally order in September I told them, they informed me that my machine was shipping from the Czech Republic (??) any time now and I should have it at the latter part of next weekI

OM det är så att man även tillverkar i Europa så låter det bra... kanske kortas leveranstiderna.. ni som får era PB i dagarna kanske kan berätta om så är fallet. Det är väl så (?) att man tillverkar iMac i det landet ... har man fått ledig produktionskapacitet där så kanske något annat är på gång ?

[ 20-11-2001: Meddelandet ändrat av: Olle Jonsson ]

Bevaka tråden