Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone på måndag?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

fem fn vill ha en cisco ip telefon .. näääää ... dumt dumt dumt ... tycker jag ..

ge oss en AMP-life .ier .... Apple Mobile Phone with I life ...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-18 08:18

Cisco äger varumärket iphone även i Sverige. Sök här:

http://www.prv.se/vmi/

Nu börjar jag tro att Apple får svårt att släppa något som heter iPhone...

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-12-18 08:34

"iPhoto på måndag" - säääääääääkert! Tror inte det blir någon iPhone förrän till hösten 2007, om det ens blir någon. Det verkar ju mest som att branschen bestämt att det ska komma och att Apple anpassat sig till efterfrågan. Och då tar det lite längre tid än om de redan hade en på g när önskemålen dök upp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-18 08:39

Många skriver om att Apple ligger så långt efter vad gäller att utveckla en telefon, alla andra telefoner är så bra, och funkar så bra, telkom är så svårt - vad är det som gör att det ska vara så komplicerat. Jag är övertygad om att Apple har utvecklat en programvara för en mindre enhet, om den sedan är en telefon eller inte är en annan sak. Apple har överraskat oss förr - och kommer att göra det igen. Även om iTv eller vad den ska heta är ett självklart led, så var det många som bidde överraskade.

Att påstå att mobilmarknaden är en mogen marknad är lite som att påstå att allt som kan uppfinnas är uppfunnet.

/Tangen

iPod Phone it is...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-18 09:07
Ursprungligen av Chaosstar:

iPod Phone it is...

Vet du nåt somm vi andra inte vet?

Haha, detta är ju superkul. De hade ju helt rätt, både i att den skulle komma på måndag och att det inte alls är vad man hade förväntat sig

Bevaka tråden