Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Läskiga ungar!

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 21:45
Ursprungligen av Picasso:

Jag förstår inte vad det är med dylika program som drar publik!?

Det vet jag, men det säger jag inte.

*Hänvisar till ett känt citat av salig Stikkan Andersson*

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-03 22:44

Vilket är?
*gipskatta*

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 22:54
Ursprungligen av Picasso:

Vilket är?
*gipskatta*

"Folk är inte så dumma som man tror, dom är ännu dummare".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-03 23:28

Beauty pageant är bra skruvat tycker jag. Det sjuka är när föräldrarna sitter och säger att det är barnens dröm osv. Krävs inte många poäng i amatörpsykologi för att förstå att barnen snappar upp vid ett tidigt skede hur de ska göra sina föräldrar glada.

Tror att ungdomsidrott är snäpp bättre då man faktiskt inte tävlar i utseende. Alltid nått att få höra att man sämre på att springa eller åka skridskor än att man inte är tillräckligt söt, charmig eller något annat som är kopplat direkt till det fysiska.

Ursprungligen av acke:

Tror att ungdomsidrott är snäpp bättre då man faktiskt inte tävlar i utseende. Alltid nått att få höra att man sämre på att springa eller åka skridskor än att man inte är tillräckligt söt, charmig eller något annat som är kopplat direkt till det fysiska.

Öh är inte att springa eller åka skridskor direkt kopplat till det fysiska?

Föräldrarna pushar nog ännu hårdare för att barnen ska bli tennis eller hockeyproffs n schlagerkids...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-03 23:30

Samtidigt som det inte går att behålla barnen i en bubbla resten av livet. Saker ska göra ont, ord ska såra men kanske inte före, säg 11 år?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-04 00:00

Min fråga är då, är det rätt?

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-12-04 08:31
Ursprungligen av Picasso:

Min fråga är då, är det rätt?

Ur den synpunkten att barnen inte är färdigväxta och riskerar att sabba sina kroppar om de tränar för mycket, att de inte tillåts ha en fritid där de får göra vad de vill och att barn inte är kapabla att ta den pressen de nu ofta får från sina föräldrar och vuxna runt omkring dem, så är mitt svar på din fråga:

NEJ!

Bevaka tråden