Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere (8 nov 2006)

Tråden skapades och har fått 54 svar. Det senaste inlägget skrevs .

F*n va sur jag skulle bli om de endast släpper en uppdaterad röd MB. Vill inte ha en röd MB, men man vill ju ha en uppdaterad... Vore frustrerande!

Ursprungligen av Archangel:

F*n va sur jag skulle bli om de endast släpper en uppdaterad röd MB. Vill inte ha en röd MB, men man vill ju ha en uppdaterad... Vore frustrerande!

Näe, alltså om det kommer en röd så är det bara en bonus utöver den vita och svarta. Det är ingen risk att det *bara* blir en röd.

Det är ju mycket möjligt att Apple testat att ta fram en röd, men att den inte nått upp till Apples (läs: Jobs) höga krav och därmed blir det ingen sådan nånsin.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-11-08 14:10

Får se vad om händer, är inte helt övertygad om att det blir en core2duo i MB, tycker det känns ologiskt att ha snikmodellen så nära pro - prestandamässigt iaf, skulle tycka det var mer logiskt av apple att släppa en 15" MB med coreduo.

Men vi får se vad som händer, jag tror nog att det bler core2duo i MB men hoppas på en 15" MB istället.

Ursprungligen av MatsS:

Får se vad om händer, är inte helt övertygad om att det blir en core2duo i MB, tycker det känns ologiskt att ha snikmodellen så nära pro

Fast grejen är ju att MacBook inte är en snikmodell. Den ersatte både iBook och PowerBook 12" och den var inte strypt på finesser som iBooken var.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 14:14
Ursprungligen av MatsS:

Får se vad om händer, är inte helt övertygad om att det blir en core2duo i MB, tycker det känns ologiskt att ha snikmodellen så nära pro - prestandamässigt iaf, skulle tycka det var mer logiskt av apple att släppa en 15" MB med coreduo.

Men vi får se vad som händer, jag tror nog att det bler core2duo i MB men hoppas på en 15" MB istället.

Det vore väl korkat att släppa en 15" MB, eftersom det finns en MBP på 15". Vill man ha 15" så får man köpa en MBP.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 14:10

Jag tror det blir macbook. Då har apple hela julklass linjen klar.

Känns som att de håller Red Products och andra välgörenhetsgrejer till iPodserierna.

ja om den ville komma upp någon gång hade jag blivit glad

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-08 14:36
Ursprungligen av Calleponken:

ja om den ville komma upp någon gång hade jag blivit glad

Haha!

  • Medlem
  • Borås
  • 2006-11-08 14:38

Oj här har man jobbat natt och nyss vakna och får sån här spänning direkt!

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2006-11-08 14:39

det tar ju för länge det här!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 14:42

Kanske kommer massor med godis

hahaaaa, där kom den! macbook med core2duo

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2006-11-08 14:44
Ursprungligen av sjovall:

hahaaaa, där kom den! macbook med core2duo

VA vars kom den??

  • Medlem
  • 2006-11-08 14:42

Ja kom igen starta upp butiken måste åt mitt beställningsnummer

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-11-08 14:43

MacBook med core2duo? är det nyheten?

(edit) ja det var det visst

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-08 14:43

core 2 duo macbooks

  • Medlem
  • 2006-11-08 14:44

ser ni va bra... behövde bara skriva här att de skulle öppna så gjorde de Det blev macbook med core duo 2

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-11-08 14:44

Sjukt billigt med 2GB minne!

Jag hoppas det står på hemsidan att jag får min MBP 17 imorgon. Fick ett mail igår med innehåll att leveransen blivit uppskjuten med en vecka... Orkar inte vänta längre. Har väntat sen september på min laptop...

det var som faan, kolla: (!!!)

5400 rpm och större diskar hyfsat billigt, samt mycket billigare minne! THANK YOU!

Fortsätt diskutera nya MacBook här:

MacBook får Core 2 Duo

  • Oregistrerad
  • 2006-11-08 14:54

Jag vill ha en macbook

Fan att man inte har råd med en ny!

Men! bra att dem har 1gb ram och 80gb som standard på dem dyrare modellerna!

Som sagt, fortsätt diskutera nya MacBook här:

MacBook får Core 2 Duo

Nu låser jag denna tråd.

Bevaka tråden