Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wake-on-Keyboard fungerar inte efter Bootcamp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-10-26 09:52

Tjena allesammans.

Efter att installerat Bootcamp fungerar det inte längre att trycka ned en tangent eller musknapp för att starta datorn, utan jag måste sträcka mig långt bort för att nå min 24''ares OnOff-knapp. Dessutom fungerar inte strömsparfunktionen fullt ut i Windows, dvs jag kan inte få datorn att själv gå i viloläge efter en utsatt tid.

Någon som har lösningar på mina problem, eller kommer dessa att avhjälpas först i Bootcamp final?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-10-30 20:30

Ingen som ens vill kommentera?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-10-30 21:14

Jag vet ingenting! Ha tålamod, min vän

  • Oregistrerad
  • 2006-11-02 22:21
Ursprungligen av cwurfel:

Tjena allesammans.

Efter att installerat Bootcamp fungerar det inte längre att trycka ned en tangent eller musknapp för att starta datorn, utan jag måste sträcka mig långt bort för att nå min 24''ares OnOff-knapp. Dessutom fungerar inte strömsparfunktionen fullt ut i Windows, dvs jag kan inte få datorn att själv gå i viloläge efter en utsatt tid.

Någon som har lösningar på mina problem, eller kommer dessa att avhjälpas först i Bootcamp final?

öhm, hur wake´ar man datorn från keyboardet på en intel imac? Går den att starta från t-bordet när den är helt av?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-11-03 19:03
Ursprungligen av Elajtenworld:

öhm, hur wake´ar man datorn från keyboardet på en intel imac? Går den att starta från t-bordet när den är helt av?

jo visst går det utan problem, (seek and you'll find....) Nä men ärligt, det fungerade för mig alldeles utmärkt tills att jag tryckte in Bootcamp och Windows.
Men i ärlighetens namn så är det inte så viktigt; att sträcka sig fram och få chansen att röra vid sin 24'' är inte så pjåkigt ändå.

1
Bevaka tråden