Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur använder man väggfäste till iMac?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • London
  • 2008-10-29 08:38

Om apple säljer ett kit för att ta bort foten och sätta dit en VESA-adapter finns det nog risk att det är en CIP (Customer Installable Part), dvs garantin är kvar.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-12 16:24

Sitter och funderar på hur man slänger upp iMacen (24" alu) smidigast. Finns ett gäng som pallar 15kg och iMacen väger 11.5% men många har bara två skruvar. Är jag paranoid som tycker det verkar hemskt lite att säkra min skatt i väggen med? De där 15kg, är det givet betong? Tegel? Jag gissar det inte gäller gipsväggar men på biltemalänken följde plugg med till trävägg?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-11-24 11:51

Hur är det med gamla iMac, de vita intel, är det några av dom som man kan ta bort foten och sätta på ett separat fäste som med ny alu iMac 24?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-25 13:53
Ursprungligen av planB:

Hur är det med gamla iMac, de vita intel, är det några av dom som man kan ta bort foten och sätta på ett separat fäste som med ny alu iMac 24?

Njet, enligt Macforum där jag köpte VESA-mounten var det enbart nya iMacen och nya 24" Led-skärmen man kunde göra detta med.

Med nya menas de med svart ram eller?

Läser du längre upp ska det tydligen gå med 24" vit imac

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-22 21:17
Ursprungligen av wilhelmsson:

Läser du längre upp ska det tydligen gå med 24" vit imac

Nej?

Titta på apple-store vilka de har, det säljs iaf ingen som fungerar ihop med 24" vit iMac vad jag kan se.

Bevaka tråden