Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte bara jag som reagerade på att Jobs inte var ensam på scen?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stigtomta
  • 2006-08-16 13:38

Jag känner att det var med lite sorg i hjärtat som man såg att den älskade Jobs faktiskt såg smalare och lite sliten ut. Det är nog klokt att plocka in lite annat folk. Det kommer att komma en dag (Gud förbjude) när Jobs inte finns med oss längre och det skulle bli väldigt tungt för Apple om de inte har någon bra efterträdare. Jag har personliga erfarenheter av nära som gått bort i cancer (vilket säkert flera av er oxå har) så man vet att det kan gå jäkligt fort. Ena dagen sitter man och jobbar ihop och efter 2 månader får man gå på en begravning.

Ok, det blev lite mörka ord märker jag, men summa kardemumma är väl att de gör klokt i att lämna plats för nya förmågor. Den unga killen tror jag stenhårt på (med lite mer träning). Den tjocka killen och fransmannen går fetbort på en mässa för konsumenter i alla fall.

/Fimpa regnet och ge oss mer sommar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-16 13:47

Nu ska vi inte läsa in för mycket i att karln gått ner några kilon. Apple har besvarat funderingarna:

http://www.informationweek.com/blog/main/archives/2006/08/steve_jobs_live.html

Är väl bara kul att på en Keynote få se lite mer vad för folk som jobbar på Apple. Skulle inte vilja ha dragit hela den presentationen själv...mycket tekniska detaljer att hålla reda på.

Ursprungligen av vanilj:

Nu ska vi inte läsa in för mycket i att karln gått ner några kilon. Apple har besvarat funderingarna:

http://www.informationweek.com/blog/main/archives/2006/08/steve_jobs_live.html

Även Fidel Castro mår bra enligt uppgifter till media.

  • Medlem
  • Stigtomta
  • 2006-08-16 14:47

haha... ja fattas väl bara att de skulle säga något annat om Jobs. Vad skulle då hända med aktiekursen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-16 15:02
Ursprungligen av Conny W:

haha... ja fattas väl bara att de skulle säga något annat om Jobs. Vad skulle då hända med aktiekursen?

Då är det ju hela mer en fråga om man tror på konspirationsteorier eller inte... Är du övertygad om att han är dödssjuk så är det ju inte mycket till diskussion.

Jag undrar vad det är för typ av vattenflaska han använder?

Bevaka tråden