Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställt MacBook, börjar tveka

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Är också switcher. Skaffade min första mac iom min macbook. Jag är väldigt nöjd med min, har inte ångrat mig en sekund. Trots att jag är bokstavligen uppväxt med pc. Felaktigheter finns det alltid, frågan är bara vad man jämför med. Tycker jag har fått en väldigt mkt finare dator nu, än om att jag hade köpt en pc i motsvarande prisklass.

"Det måste bara vara så att du är född med otur. För SÅ dålig kvalle är det inte på Apples produkter."

Tror du på skrock också?:)

Jag konstaterar bara att 3 moderkort gick åt pipan , sen fick jag en ny dator av Apple och den funkade fint tills skärmen pajade.
Nu har jag Macbook och den stänger av sig stup i kvarten och det är ju ett beteende som flera har vittnat om här.
Men att man kan födas med otur , sånt köper jag bara inte.
Men man måste också komma ihåg att både Ibook och Macbook är Apples snikmodeller och dom kanske inte tål så mycket användning som jag använder dom.
Jag kör dom ju varje dag.
Eller så är det devisen "man får vad man betalar för" som gäller.

Jag är dock tacksam att Apple tagit sitt ansvar dom ggr det har pajat.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-28 13:34
Ursprungligen av sventa46:

"Det måste bara vara så att du är född med otur. För SÅ dålig kvalle är det inte på Apples produkter."

Tror du på skrock också?:)

Jag konstaterar bara att 3 moderkort gick åt pipan , sen fick jag en ny dator av Apple och den funkade fint tills skärmen pajade.
Nu har jag Macbook och den stänger av sig stup i kvarten och det är ju ett beteende som flera har vittnat om här.
Men att man kan födas med otur , sånt köper jag bara inte.
Men man måste också komma ihåg att både Ibook och Macbook är Apples snikmodeller och dom kanske inte tål så mycket användning som jag använder dom.
Jag kör dom ju varje dag.
Eller så är det devisen "man får vad man betalar för" som gäller.

Jag är dock tacksam att Apple tagit sitt ansvar dom ggr det har pajat.

Jag kör ju min ibook dagligen och rätt mycket sen över ett år tillbaka.
Det som bytts på den är skärm, tangentbord och touchpad. Men moderkort och andra komponenter som inte tar stryk av mig som användare verkar ha klarat sig helfint. Du är nog lite mer drabbad än de flesta tyvärr.

Jo det håller jag med om.
Vad hade du för fel på skärmen?

Bevaka tråden