Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook stänger av sig själv

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-09-25 15:52

Pratade med supporten idag, och han sa att det inte är safe att köpa en Macbook än. Alla datorer som finns på lager och hos åf har inte den senaste revisionen av logikkortet.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-26 12:50

Vilken support? Apple eller annan?

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-09-26 13:15
Ursprungligen av ctrlalt:

Vilken support? Apple eller annan?

Apple supporten

  • Medlem
  • Östersund
  • 2006-09-26 13:34

Min började stänga av sig själv igår, fantastiskt irriterande då det bara var 3 veckor sen jag fick tillbaka den från service för chrashad hårddisk.

Just nu känner jag inte för att äga en mac längre...vill helst lämna tillbaka den och köpa ett annat märke. Men det lär man väl inte få göra. Det här håller inte...behöva lämna in datorn på servíce en gång i månaden.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-26 15:24

Jag väntar på att MacSupport skall få in logikkort + kylfläns till min MacBook. Som tur är så behöver jag ju inte lämna in maskinen föräns de fått grejerna. Hoppas de får dem snart.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-09-26 15:29
Ursprungligen av Lari Kovanen:

Jag väntar på att MacSupport skall få in logikkort + kylfläns till min MacBook. Som tur är så behöver jag ju inte lämna in maskinen föräns de fått grejerna. Hoppas de får dem snart.

Sitter i samma sits. Väntar på att Lan-Masters i sthlm ska få in grejerna. Först ville tjejen som ringde upp mig ha in datorn direkt, men efter snack med tekniker så gick det bra att vänta tills grejerna skulle dyka upp.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-27 11:03

Nu kom min MacBook tillbaka från sin första reparation gällande RSS. Logikkortet är utbytt (hur kan man ta reda på ifall det är den senaste revisionen av logikkort?). Jag hoppas och ber att problemet ska vara fixat. Jag har 1.83 Ghz versionen. Jag rapporterar utvecklingen.... hoppas hoppas att den håller...

Bevaka tråden