Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En svart eller vit MacBook

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Min svarta har jag haft med ute på resa nu i typ tre veckor och jag kan inte påstå att jag är så värst försiktig med den. Än så länge har tre repor på undersidan av datorn varav två bara syns om man kollar noga. Då har jag suttit med den mot gräs och sten underlag i parker nästan varje dag sen jag köpte den. På andra delar av datorn kan jag inte hitta en ända repa. När jag är ute och cycklar eller går bor den i en vanlig väska.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-08 23:45
Ursprungligen av anarkovidar:

Min svarta har jag haft med ute på resa nu i typ tre veckor och jag kan inte påstå att jag är så värst försiktig med den. Än så länge har tre repor på undersidan av datorn varav två bara syns om man kollar noga. Då har jag suttit med den mot gräs och sten underlag i parker nästan varje dag sen jag köpte den. På andra delar av datorn kan jag inte hitta en ända repa. När jag är ute och cycklar eller går bor den i en vanlig väska.

Låter lovande för oss oroliga blackbook ägare. Jag kommer dock förvara min i ett skin när den ska flyttas från hemmet...

Bevaka tråden