Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rouge Spear?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-05-07 20:45

Hur många är lika såld på det som jag???

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
Hur många är lika såld på det som jag???

Det är oerhört bra - men jag har fastnat på uppdraget i kärnkraftverket.

Nille

  • Oregistrerad
  • 2002-05-07 21:31
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Nils Holmlöv:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
Hur många är lika såld på det som jag???

Det är oerhört bra - men jag har fastnat på uppdraget i kärnkraftverket.

Nille

Då är vi två!

Nätlirar allt oftare nu. Önskar att det kommer för X, men det kanske bara blir drömmar...

Ganska många svenskar ute på gameranger, fast man känner sig gammal bland alla 14-15 åringar...

  • Medlem
  • Örebro
  • 2002-05-08 08:57

Har kört demoversionen en hel del på GameRanger (har varit för snål för att köpa fulla versionen, har dock R6).

På senare tid har jag gett mig fanken på att klara av demouppdraget i muséet på "Elitenivå", det är en utmaning som står sig om man envisas med att köra den SOLO.

Mina favoritvapen är M4APsd och Socom.
Endast p.g.a hur de låter när man skjuter
och inget annat.

Nu väntar jag på RtCW som jag dock inte varit
för snål för att köpa. Hoppas att RtCW lever upp till föväntningarna.

RS är en riktig hit, men fan vad det är svårt. Jag har iof klarat spelet, men fan vad vissa uppdrag tar lång tid att klara.

Det är ruggigt svårt. Jag har fastnat på kärnkraftsverket jag med.
Nu har jag inte spelat det på riktigt länge. Tröttande när jag inte kom vidare.

Hoppas det kommer till X eller varför inte Ghost Reacon. Jag har testat första uppdraget på PC.
Oh fy fan. RS är rena barnleken.
Det är inte lätt att smyga i djungeln och akta sig för kamouflerade krypskyttar, som ser en på 500 m avstånd. Då hjälper inte mp5an speciellt bra...

Jag är också helt såld på Rogue Spear!
Jag brukar fastna på någon bana, lägga ner spelandet ett tag, återuppta spelandet efter ett par månader genom att spela mina favorit banor och sedan klara ett par nya banor varpå jag fastnar och slutar spela osv.

Just nu har jag fastnat på banan där man är på en teater i Prague, vet inte om det är före eller efter kärnkraftverket (jag minns ingen sådan bana i alla fall).

Jag tycker banorna där man måste smyga runt och ingen får se eller höra en är svårast, de har jag fastnat längst på.

Är inte Rogue Spear över internet väääldigt trögt? jag spelade från en hyggligt snabb lina en gång, men det laggade som satan, var helt omöjligt att sikta rätt. Jag fick för mig att det var spelet och inte linan som sög. Har jag fel?

1
Bevaka tråden