Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tactical Ops och Infiltration

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag utgår från att det finns några UT-rävar här.

1. Finns det någon möjlighet att spela Tactical Ops modden i OS X? (Den nya alltså 315)

2. Vart har infiltration tagit vägen, servern har varit nere i evigheter nu?

Så det är alltså ingen som har den blekaste aning om TO 315 funkar till Mac och vad som har hänt med Inf?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Så det är alltså ingen som har den blekaste aning ... vad som har hänt med Inf?

Nej, men jag skulle bra gärna vilja veta också. Infiltration är den bästa modden till UT enligt min åsikt.Och jag skulle gärna vilja få den att fungera med X.

Inf rockade så jävla fett.

När jag försökte installera den i somras (från en backup av installationsfilerna) så vägrade den köra annat än DM. Mycket synd. Så jag skulle gärna vilja ha ner hela modden från sajten, men den finns inte. Så synd.

Jag kan inte hitta någon info om den på planetunreal heller. Finns det ingen specifik Mac-UT sida?

  • Oregistrerad
  • 2002-09-19 19:16

Kolla här

se om du kan hitta något där

Jag kan tipsa om att TO:AoT kostar 159 kr på Åhléns

För PC alltså, men det är ju inget problem enligt den där sajten. Tack för länken, den verkar göra susen för alla TO problem.

[ 20 September 2002, 07:31: Meddelandet ändrat av: William W M ]

Nu har jag installerat TO:AoT och får den att starta, men jag kan inte spela några banor för den klagar på följande: "can´t find file to package ´TO-richurban´" eller nåt liknande.

Vad är fel?

1
Bevaka tråden