Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hysteriskt rolig Halo-film

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta är bland de roligaste videoklippen jag nånsin sett, måste jag säga. Jag skrattade hysteriskt nästan hela videon igenom. Jag vill inte säga för mycket, men det är ett par killar som har spelat in när de spelar Halo på Xbox och leker med fysiken lite. Det hela är ljudsatt med skön musik och ihopklippt i iMovie på ett riktigt snyggt sätt. Jag rekommenderar nerladdningen STARKT till alla med lite humor och spelintresse!

Den här lilla filmen har övertygat mig om att jag bara MÅSTE ha tag i en Xbox på något sätt. Den släpps 14´e Mars i Sverige, men frågan är om det inte är bättre att importera en NTSC maskin direkt..
www.prime.d2g.com/f/halo_warthog_jump_high.mov

Generös som jag är har jag speglat filmen lokalt, så att ni ska få snabbast möjliga nerladdningshastighet. Filmen är en 24mb stor quicktime-fil, och jag tvivlar på att någon kommer ogilla den!

/ V

HAHAHAHAHA!!!!

Fan vad hopplöst bra (ursäkta ordvitsen med hopplöst) men detta var ta mej fan det roligaste jag sett på länge!!!

MERA SÅNT HÄR!!!!!!

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-02-05 06:38

Agree!

Love it!

  • Medlem
  • 2002-02-05 10:10

Lite behagligt att rullen skapats med iMovie också

Bungielove är också bra.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-02-05 12:27

POWER

Vill ha vill ha vill ha!!!
Någon som vet när HALO kommer till Mac? Ungefär? Blir det lika snyggt?

  • Medlem
  • 2002-02-05 14:35

lol!

ruskigt kul!
den finns en bunt q3 filmer som är grymt roliga dem med.

men jag har en fråga: hur gör man för att komprimera en så lång video, men endå få så bra kvalitet? (jag har försökt en del men inte lyckats någe vidare bra)

[ 05 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: samul ]

hhhmmm....

Verkar vara fel på BungiLOVE länken, får liksom inte med hela filmen, den krachar efter typ 10 sekunder
Någon anna som har samma problem med just den länken?

Nej den fungerande utmärkt för mig. Jag kan lägga upp en spegel om det behövs.

Den var bra, men jag tycker dock det mesta bleknar jämfört med ´jump´ videon

/ V

V: Du får hemskt gärna lägga upp den så jag kan kolla

Och om det är någon som sitter på "coola" Quake filmer så ut med dom

www.prime.d2g.com/f/bungieLOVE.mov

Varsågod. Plockar ned den om ett dygn igen så var snabb

/ V

Jag är alltid snabb, jag har ju en G4/733

Tackar och bockar!

Klart för min del!
Och jag håller med, BungieLove var inte riktigt av samma kaliber (eeehhh... ja, ni fattar nog..)

Jag skulle vilja se mer sånt här, det är ju skitkul att se när dom gör allt för att få till dom fetaste smällarna, plus att man får sig ett gott skratt också.

Har för mig att det fanns en massa gamla filmer till Quake (ettan) ute för en sisådär tre fyra år sen, och vissa av dom var också riktigt urjävliga...

[ 06 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: 12moons ]

1
Bevaka tråden