Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spel update

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2001-09-09 19:21

Jag tycker det är väldigt svårt att hänga med i vilka spel som finns ute just nu... Helt plötsligt finns dom bara på marknaden och ingen nyhets sida har sagt något om det. (Till Mac så klart) Så jag tänkte bara fråga lite snabbt vilka spel som finns till Mac som är nya just nu, När jag säger "nya" så menar jag spel som kom efter Diablo 2, det var nämnligen det sista spelet jag köpte (Än så länge dvs)

Jag menar, vem sa till mig att Silver fans på marknaden (Ni vet, 3D rollspelet som kom ut enbart ett eller två år efter PC versionen)

Kolla in min blänkare om hur man håller koll på läget
Länkarna där ger också svar på frågan om nysläppta. Släppta sedan Diablo 2, är _massor_ med spel. År 2000 släpptes mest spel för Mac någonsin. I år har vi redan slagit det rekordet, och i höst kommer det ösa ned med ännu fler spel. Så, säg hellre vilken typ av spel du är intresserad av, så kan jag tipsa.

  • Oregistrerad
  • 2001-09-09 23:00

Besök www.skrivihop.nu - det behöver du. Ett tips bara... "mac spel" kan man inte skriva. Till exempel. Flera som skriver här på 99mac kan inte det här med att man ska skriva ihop alla ord i svenska språket.

Citat:

Skapades ursprungligen av: pata:
Besök www.skrivihop.nu - det behöver du. Ett tips bara... "mac spel" kan man inte skriva. Till exempel.

Tack för tipset, visste inte att jag skrevisär Kan inte komma på var jag gjort det någonstans? Var hittade du särsskrivningen "mac spel"?

www.macspel.com säger jag bara...

1
Bevaka tråden