Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mitt konto är inte bekräftat

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-12 20:43

Stämmer detta? Varför kan jag då posta? (Skylten sitter högst upp på alla sidor på 99musik.)

Nähä, jag kan inte ladda upp bilder. Det här är vad som står iaf:

Citat:

Ditt konto är inte bekräftat och därför inaktivt! För att aktivera ditt konto måste du bekräfta din epostadress genom en länk i välkomstmailet du fick när du registrerade dig. Om du tappat bort mailet eller om det aldrig kom fram, vänligen klicka här för att få ett nytt mail. Om du tror att din epostadress är felaktig, vänligen fyll i detta formulär så kommer en administratör rätta till dina uppgifter. Försäkra dig om att eventuella spamfilter inte fångat upp våra mail så att detta och framtida mail når dig.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-12 20:48

Baron: Har du fått något mail och bekräftat detta?

  • Medlem
  • 2005-09-12 20:48

Superknas med rättigheterna

Jag kan inte ladda upp filer, jag är inte registrerad eller jag väntar på konfirmation, men jag är inloggad. Fast jag finns inte med i medlemsregistret längre (fast jag var det för 10 minuter sedan, med avatar och allt. Jag kan posta i Feedback, fast när jag gör det får jag veta att jag inte har tillåtelse att göra det och ser bara en stor skylt om att jag inte har tillträde till sidan. Jag kan se Feedbackforumet, men inte min egen tråd däri.

hm, kollade just posten. Måste tydligen bekräfta med länk att man bytt e-postadress. Se detta som ett (nytt) test i stället...

  • Medlem
  • 2005-09-12 20:50

Sorry, jag hade just bytt e-postadress. Jag visste inte att man var tvungen att bekräfta genom mail och länk eftersom man angav lsen när man gjorde ändringen. Se nästa idiottråd jag skapade...

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-12 21:07

Slog ihop trådarna.

Baron: Fungerar det nu? Eller får du fortfarande samma meddelande att du måste bekräfta? Om det senare är fallet, så klicka på länken. Om du fortfarande har strul efter det så kan jag fixa kontot åt dig.

Filuppladdning fungerar inte för någon, funktionen är avstängd för samtliga pga bandbredd. Så att du vet.

  • Medlem
  • 2005-09-13 18:35

oh ja, funkar fint. Sorry för lite slösad bandbredd.

1
Bevaka tråden