Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Westlake's Finest Hour = : ( !!!!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-04 18:40

NEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ, inte Nascar

Kan bara hålla med

NEEEEEEEEJ

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-12-04 20:35

ush och fy

Jäkligt synd om ni frågar mig. Jag hade hellre sett ett "ordentligt" bilspel/rallyspel. Nascar tilltalar mig lika mycket som Formel 1=inte alls!

  • Oregistrerad
  • 2002-12-04 21:03

Fifa 2003 hade varit redigt med underhållning och haft en given plats på min spel hylla.

Hmmm..... Nascar har i alla fall en given plats på min majbrasa

  • Oregistrerad
  • 2002-12-04 21:18

Jag finner ingen svordom lämplig nog att beskriva vad jag känner!

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-12-05 15:04

men va fan, nascar de e ju ungefär lika upphetsande som en burk soltorkade tomater! fy fan! varför kunde dom inte släppt superbike 2001 iaf..........

Finns ju bra mycket bättre bilspel än Nascar, men det är klart. Amerikanska kids och vuxna lirare kommer väl att tappa brallorna av älskvärdhet...

Voj da vad alla var putta på Nascar?!? Hur många av inläggarna har köpt 4x4 och Driver? Jag har gjort det, jag tycker det är toppen att det kommer fler bilspel till Mac. Det räcker inte med Driver, 4x4 och F1. Jag tänker köpa både F1 och Nascar, passar bra till min ratt

  • Oregistrerad
  • 2002-12-10 22:11

Visst Driver och båda 4x4 spelen är rätt hyfsade. Men att köra omrking 200 varv på en oval bana tilltalar inte rikigt mig, vänta på racer istället

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Visst Driver och båda 4x4 spelen är rätt hyfsade. Men att köra omrking 200 varv på en oval bana tilltalar inte rikigt mig, vänta på racer istället

Singleplayerdelen kanske inte lockar Som tur är är vi några som regelbundet kör 4x4 multiplayer mot varandra

Jaha du: Herr Storkamt, vad kör du med för ratt i OS X?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Eriksson:
vad kör du med för ratt i OS X?

Jag kör 4x4 1 i OS 9. Ratten är min andra=) och är en Thrustmaster 360modena Racing Wheel.

OS X och rattar har jag inte kommit till än. Men efter jul och inköp av F1 och Nascar så kan jag återkomma. Har man inte ratt nu, så bör man nog vänta _lite_. Troligen släpps stödet för Force feedback 7 januari och då kanske man vill ha en sådan ratt.

1
Bevaka tråden