Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SSX Tricky till PS2

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-20 08:32

Är det bra? Rockar det stenhårt?
Jag är på väg att köpa upp mig på en X-Box för spelet Amped som jag hört vara grymt, men snubblade över en rescension som benämner SSX Tricky som det bästa snowboardliret genom tiderna (stora ord, fragzone tror jag det var).

Någon som kan bekräfta eller dementera innan jag köper en X-Box?

Jag blev besviken, eftersom jag hört samma sak. Skulle vilja säga att det är close-shave mellan de två. De är lite olika till utformning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-20 09:46

Vad skiljer dom åt?
Skit i grafiken men rent spelmässigt, finns det någon deal-breaker?

Jag har själv Amped till min krysslåda, och jag såg SSX Tricky på min kompis PS2. Amped har en mycket mera realistisk känsla över sig. SSX Tricky är "figurerna" mycket viktigare och deras crazy-egenskaper. Jag tycker att SSX är mera av ett barnspel än Amped.

  • Medlem
  • 2003-01-25 22:23

Amped är skoj, Funderar på att köpa det.
SSx tricky är as skoj Men det är mera overkligt eller vad man skall säga. Amped har mera thps känsla och ssx har disco

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-25 22:51

Jag var iväg och köpte SSX Tricky idag faktiskt, får hoppas det ger mig tillräcklig tillfredsställelse, annars knatar jag iväg och plockar upp en X-Box, oh arma tanke.

  • Medlem
  • 2003-01-26 11:08

Kå. Du kommer inte ångra dig. Det är as kul. Specielt när man är 2 Xbox är helt ok. Har det själv nämnligen

1
Bevaka tråden