Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sof 2

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-14 08:16

Jag spelar Sof 2 i kanske 2 timmar varje dag, dock stör jag mig på att inte patch 1.03 vill komma till mac.. (inga uppdateringar jag ju kommit)
eller ivf 1.02 så man kan spela real damage, sås som hört nått om att det ska komma nåra patchar?

btw, nån annan som också spelar?

Jag får fortfarande itne igång det i fullskärm, så jag spelar det inte

Spelar det inte för jag tycker det går för långsamt på min Quicksilver 733

  • Oregistrerad
  • 2002-11-14 18:11

Lirar SOF 2 på min QS 733, fast med nyinskaffat GeForce 4 Ti VIsst går det segt ibland, första banan e riktigt seg, men inte hälften så seg som den var med allt på sämsta med mitt GeForce 2 MX. Dettab trotts att jag nu lirar med allt maxat, och då menar jag verkligen MAXAT. Multiplayer däremot flyter über-snabbt med maxade inställningar... Vill bara ha 1.03 snart! Där finns ju dessutom nya vapen o grejs! Mmmm... D-Eagle!

LOL
Har bytt skärm till en fet Dell 21 tummare. Nu funkar det då jag startar upp spelet. Får upp menyn o allt.
Men då jag trycker start game så baller det ur. Jag kommer tillbaka ut till skrivbordet, men SOF2 applikationen är det som är igång, muspekaren finns ingenstans, men om jag cmd-tabbar så kan jag byta till finder eller annan prograqmvara och då kommer musen kvar. Men SOF2 appen ligger hängd kvar. Sjukt.
Nu börjar jag bli lite förbannad.

Vad säger supporten?

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2002-11-16 00:03

Det funkar hyfsat på min DP500 men vid explosioner hackar det lite. MP funkar ok och jag diggat starkt att man slipper de där studsande lirarna som finns i UT å Q3 (man blir yr i huvvet av att jaga dem...)- :rolleyes:

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-16 00:19

mhm...
villken totalt ny känsla det va med nya musen..
kommer väll ta nåra timmar av spelande innan man vänjer sig..

skönt att ha lean left/right på musen vid tummen ivf

1
Bevaka tråden