Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid på kalendrar?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att göra en kalender från iPhoto. Någon som har erfarenhet och kan berätta om kvalitet men framförallt leveranstid?

  • Medlem
  • 2006-11-15 22:56

Jag undrar också, så här i juletider...

  • Oregistrerad
  • 2006-11-27 12:20

Jag med...
finns det ingen som vet?
vill även veta om papperskvalitet - för mig är det viktigt att man kan skriva dit små egna anteckningar , och då får det väl inte vara för blankt?

Ursprungligen av Sanne B:

Jag med...
finns det ingen som vet?
vill även veta om papperskvalitet - för mig är det viktigt att man kan skriva dit små egna anteckningar , och då får det väl inte vara för blankt?

Har hittat ett "klämma-på-ex" i Apple-butiken här i stan. Förvisso ett från Apple (alltså en med perfekta bilder av överlyckliga snygga människor på drömsemester) men den känns helt ok skall nog gå att skriva på (med bläck iaf). Lagom tjocka och blanka sidor. Enligt försäljaren hade kvaliten förbättrats avsevärt sen förra året.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-11-27 13:59

Är det ingen som beställt som kan berätta?

Jag har beställt en kalender som julklapp.
Beställde förra söndagen, fick på tisdagen (tror jag) om ett mail om att produkten hade skickats.
Runt tio dagar skulle det ta.
Så en två veckor får ni räkna med, samma med böcker också.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-27 18:17

Tusen tack för svaren! Vilken kanonsajt!
Ska genast skicka efter ett par
julen är räddad ;D

Mjo, 99macarna är otroligt hjälpsamma oftast...

Fast jag undrar hur bra kvalitén på vissa bilder som var märkta med att dom kunde bli dåliga blir...

  • Oregistrerad
  • 2006-11-28 09:01

ApollonDeux:
Skriv och berätta när du fått din!!
Jag har beställt en men ska göra ett par till - synd bara att man inte kan dela frakten om man beställer olika...

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2007-05-26 07:20

Hur gick det med leveranstiden på kalendrar från iPhoto? Någon som vet?

1
Bevaka tråden