• Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-09-27 18:37

Min iSight verkar ha lagt av på min Macbook, enda jag får ut av den är saker i stil med det nedan.

Någon som sett något liknande någon gång, går det att göra något åt?
Om jag lämnar in den till närmsta Apple-ställe, hur lång tid tror ni jag blir utan datorn då? Använder den nämligen dagligen i arbetet, så ju mindre tid desto bättre.

EDIT: Var något krångel med boot camp och nya drivisar som följde med där till Mac OS X. Så tja, får ni samma problem och har gjort en ominstallation ifrån en installation med boot camp installerat, släng in boot camp igen. Det som sker är alltså att Boot Camp uppdaterar firmwaren på iSighten, antagligen för att den skall fungera i Windows. Men då verkade inte drivrutinerna som hängde med orginal-Mac OS X ha fungerat okej. Men tja, efter installation av Boot Camp så rullar den igen

Senast redigerat 2006-09-27 19:39