Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

switcher.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo. Tänkte slänga in mitt första inlägg. Fler lär det komma med dumma frågor och funderingar, gissar jag i vart fall. Christoffer heter jag, switchar över till en macbook inom några veckor förhoppningsvis. Min beställning togs emot av applestore igår och har får 6 oktober som sista dagen då jag bör ha datorn, får se om de kan hålla det eller ej.

Från börjar har jag varit amigaägare som sen skaffade sig en pc när amigautvecklingen stannade av och kört med det fram tills nu. Lessnade på windows för ett år sen ungefär och började med linux, gillar gnome väldigt mycket då det påminner mycket om gamla workbench på amigan på något sätt. Dock så vill jag åt musikprogram som är värda att användas och byter därför nu till mac. Datorn används främst till skrivande, musikmekande och diverse internetaktiviteter.

Har tidigare aldrig använt mac men har sedan osx kommit blivit mer och mer nyfiken... skall bli spännande att pröva på något nytt.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-09-17 18:00

Välkommen hallogallo. Jag tror och hoppas du blir nöjd med Mac och OS X.

1
Bevaka tråden