Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta låtar från spelningslista?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 01:04

tja

om jag bläddrar på mappen "limewire" och vill flytta ett antal filer så de hamnar i en annan mapp jag har skapat, hur gör jag då?

just nu kopieras dom ju bara in i den andra mappen...inte riktigt vad jag vill. :eek:

Det är bara att trycka på delete- eller radera-knappen när du kopierat låten till den andra spellistan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 09:16

okey!

men i så fall, hur kopierar och raderar jag många filer samtidigt?
tack

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 10:12

Du kan markera flera låtar genom att hålla nere äpple-tangenten, och klicka på de olika låtarna, en och en. Ett annat sätt är att du klickar på en låt, och sedan håller nere skift och klickar på en anan låt. Nu markeras alla låtarna mellan den första och den sista.

Då många låtar är markerade kan du sedan antingen dra allihopa eller radera allihopa genom att trycka på delete-knappen.

Gör du det här i iTunes (med mappar???) eler använder du finder?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 13:39

okej thx!

jag tänkte göra det i iTunes ja, flytta över alla de låtar som är mina till en mapp jag skapar eftersom det är fler som laddar ner musik så det inte blir så rörigt.

det är bara från iTunes som jag spelar upp musiken så det gör inget om dom sen ligger i en ända mapp rent fysiskt...

1
Bevaka tråden