Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta menyspråk i InDesign

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kollega installerade just Creative Suite Premium men lyckades få alla menyer i InDesign på engelska. Hur bär man sej åt för att få svenska? Eller finns Premium bara på engelska?

Verkar som han köpt engelska versionen, finns på svenska också för några tusenlappar mer.

Man arbetar inte med de svenska versionerna, bara att lära sig de engelska

Finns så många fördelar att jobba med de engelska versionerna i alla adobes program

Bortsett från priset och att veta vad saker heter när man diskuterar i utländska forum har jag nog svårt att komma på några fördelar med att inte köra på sitt eget modersmål?

Nån enstaka uppdatering har väl missats för svenska versionerna iofs.

Guider är oftast på engelska och det är så jag lärt mig hela cs serien så jag ser det som en självklarhet att använda den engelska versionen

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-02-16 16:45

Vad heter Palett på engelska? I InDesign alltså...

Håller på med en grej om InDesign och skall kommunicera på engelska: vad heter paletterna på engelska? och palettmeny? och popupmeny, heter det så? Jag sitter ju med en svensk programversion och har glömt allt från skoltiden... Det vore ju grymt om det finns ett svensk-engelskt/engelskt-svenskt InDesign-lexicon nånstans...

1
Bevaka tråden