Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Murphy och hans jävla lag (MacBook i lager nånstans?)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-07-17 17:45

Happ, här har man gått och slitit på sitt sommarjobb (f.d praktikplats) i fyra månader och väntat på den nya iBooken, suktat, läst, spanat, slitit osv. Sen när lönen väl dimper ner så är ju såklart skiten slut överallt. Frågeställningen är således:

Kan man hitta en MacBook 1,8Ghz nånstans i stockholm över disk eller internet, där dom har den i lager? Det kliar så jävligt i fingrarna och köpbegäret är STORT

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-07-17 17:50

Vissa säljer obrutna på e-bay

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-07-17 17:55

Njäeee, Ebay är inte riktigt min grej. Vill helst köpa den över butik. Men jag antar att jag inte har något annat val än att vänta tills dom kommer in i lager? Snälla, nån måste väl sitta på nån gömd liten butik nånstans? Det står att dom ska komma in typ den 24:e, men jag förutsätter att herr Murphy har något att säga till om.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-17 19:03

Det kan vara idé att ställa sig på kö till de som kommer in, inte alls omöjligt att de som kommer in 24:e redan är 'tagna'. Ring runt och kolla, fråga inte efter när de får in utan när de 'med tanke på att apple alltid levererar för lite' kan skicka en till dig. Får du sunkiga svar så prova applestore? De drar dock cashen på en gång.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-07-17 19:21

Får väl fixa mitt CSN-kort så snabbt som möjligt och lägga en beställning då

  • Oregistrerad
  • 2006-07-18 01:12

Har en på hyllan som kan levereras i morron, om du vill.
Du förlorar väl lite på frakten förstås.

Ska du ha mer minne tjänar du tillbaka lite igen jämfört med om du handlar på AppleStore.

Palle
Power PC - Lidköping

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-07-18 12:15

Hurra! Tack! Beställde nyss från Power PC efter att ha ring och bekräftat att jag faktiskt får den som fanns kvar. Fan vad NICE!

1
Bevaka tråden