Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AEon Flux på iTMS

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Siten The iPod Observer rapporterar att den tecknade serien AEon Flux, usprungligen endast visad på MTV under 90-talet (tror jag det var) nu finns att köpa på iTMS för $1.99 per avsnitt.

Jag säger att detta är ytterligare ett skäl för att sätta eld i byxorna på de ansvariga hos Apple så att vi också får hit möjligheten att köpa video på iTMS.

Vill ha.

Jag klarar mig med min nya DVD-box ^.^
Kan man köpa extramaterialen, kortfilmerna och piloten på ITMS?

Ursprungligen av Laseranders:

Jag klarar mig med min nya DVD-box ^.^
Kan man köpa extramaterialen, kortfilmerna och piloten på ITMS?

Jag antar att med DVD - box menar du spelfilmen med Theron. Ett litet utdrag från The iPod Observers notis kanske kan vara till hjälp:

Ursprungligen av The iPod Observer:

...All 16 episodes, including the original shorts, have been digitally remastered. Each episode is priced at the standard US$1.99, but the six original shorts are available only when you purchase the entire season for $24.99.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Jag antar att med DVD - box menar du spelfilmen med Theron. Ett litet utdrag från The iPod Observers notis kanske kan vara till hjälp:

Då antar du fel.

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=542468#

Senast redigerat 2006-06-17 12:23
Ursprungligen av Laseranders:

Det är möjligt men om jag nu läser på rätt produkt så står följande att läsa på CDON:

Ursprungligen av CDON:

Detta set på tre dvd:er innehåller tio digitalt omarbetade avsnitt och originalavsnitten från MTV.

Om de nu menar tio plus några till eller inte vet jag ju inte men det som säljs på iTMS är 16 episoder inklusive "original shorts" vad de nu menar med det...

"inklusive" betyder väl att originalkortfilmerna (alltså kortfilmerna utan tal som gjordes innan TV-serien) ingår i de 16 avsnitten… Annars är det ett språkligt fel och jag är ägd och får trösta mig med regissörkommentarerna och annat extramaterial som väl inte ingår på iTMS?

Det är nämligen 5 avsnitt per säsong och 6 kortfilmer på mina DVD:er så det verkar väl rimligt?

Om det nu inte finns 6(!) hemliga avsnitt som jag inte kände till så rekommenderar jag DVD-boxen.

Om du är nöjd så är ju det huvudsaken. Visste inte ens, alternativt hade inte ens tänkt på att serien skulle finnas på DVD, när jag såg "nyheten"

1
Bevaka tråden