Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska se Fotbolls VM Live i Tyskland

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2006-06-08 19:00

Jag, brosan och en kompis ska åka till Fotbolls WM.

Jag och brosan åker från STHLM på lördag, till Mölnlycke där kompisen bor. Där värmer vi upp med att titta på bl.a Sverige v Trinidad & Tobago på TV.
Men på söndag morgon bär det iväg till VM i Tyskland. Brosan har lyckats få 3 biljettter till Italy v Ghana i Hanover på måndag.
Sen åker vi till Berlin där vi sluter upp med ytterligare en kompis som bor där. Men på vägen dit gör vi antagligen en avstickare till Heide-Park Soltau där vi var några gånger med vår tyska kompis när vi var små och det var klart mycket roligare och större än "Gröna Lund"

När vi kommer till Berlin har vi förhoppningsvis fått besked att vi fått biljetter till någon av matcherna Brazilen v Kroatien på tisdagen Sverige v Paraguay på tosdag och Italien v USA på lördag. Vi har nämligen beställt till dessa matcher men inte fått besked att vi fått biljetter ännu. Vi planerar att stanna i Tyskland en vecka.

Nu får jag sluta att skriva, måste ju packa.

Låter kanon! Italien - Ghana kan bli en höjdare!
Rapportera!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2006-06-08 21:19

Ja, får hoppas att det blir en höjdare. Rapporteringen får någ bli när jag kommer hem, kompisen i tyskland har en PC och det kan man ju inte använda.

Jag tror de afrikanska lagen kan ta Japan/Sydkoreas roll fr förra VM, som oväntat starka nationer. Också lite intressant att länder som Nigeria/Kamerun inte kvalade in - det kan betyda att ett land som Ghana är riktigt starkt. Italien kan få tufft motstånd.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2006-06-08 22:36

Dessutom brukar ju inte Italien imponera i början av turneringarna, dom verkar behöva några matcher för att komma i ordenklig form.

Det blir verkligen en intressant match.

1
Bevaka tråden