Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook Pro 17" piper inte

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja hitills verkar ingen rapportera att MBP 17" piper som 15" gör. Det är väl inte så många som fått sin än men av de som har det och rapporterat till olika forum eller sajter piper den inte.

Min slutsats av det är Apple kunnat konstatera vad pipet kommer av och sett till att 17" inte fick det.

Frågan är vad Apple kommer göra åt pipet i 15" MBP? Vad det verkar ingenting. Inte förrän en uppdaterad modell kommer tror jag. De lär fortsätta säga att det är "inom specifikationerna" och nöja sig med det.

Vad tror ni?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-05-11 22:15

Jag tror underlaget av 17 tummare är väl dåligt för att dra några slutsatser om missljud. Jag hoppas dock att du har rätt.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-12 15:14

Jag fick min 17" idag. Den piper INTE, den har inga döda pixlar, den ser väldigt välbyggd ut. Blev aningen varm vid laddning men lugnade ner sig efter ett tag.

Woho, värsta fina datorn.

grattis till din stationära dator
hälsnningar / MBP 15"

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-05-13 11:43
Ursprungligen av Rickard A:

Ja hitills verkar ingen rapportera att MBP 17" piper som 15" gör. Det är väl inte så många som fått sin än men av de som har det och rapporterat till olika forum eller sajter piper den inte.

Faktum är att det nu finns rapporter om pipande 17 tummare.
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=478293&tstart=0

1
Bevaka tråden