Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleExpo2002: Resan har börjat

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tidigare idag hoppade jag och Jon in i vår hyrbil och började rulla ifrån Arlanda mot Paris. Vi har gjort en deal med en hyrbilsfirma och kommer att köra "returbilar" åt dom, då slipper vi betala bensin och betalar nästan ingenting för bilarna!

1. Vi hämtar en Hyundai Accent med danska registreringsskyltar och börjar rulla mot Halmstad. Bilen har automatlåda och beter sig lite lustigt åt på motorvägen men vi lyckas avverka sträckan på ca 4.5 timme med ett kort stopp.

2. I Halmstad väntar en Peugeot 307 2.0 HDI diesel kärra med Franska registreringsskyltar (!) som ska föra oss hela vägen till Paris.

3. Vi stannar i Malmö som får bli delstopp för dag 1. Här träffar vi Malmö-gänget på 402m.com som har en träff ikväll ute vid Jägersro. Sedan åker vi hem till Petter Mårtensson (som driver MacWorlds MacBarometer) där jag sitter nu och sammanfattar dagen.

Allt är bra, imorgon tar vi bron över till Danmark och sedan färjan över till Puttgarden. Målet är att tillbringa en kväll i "det gröna helvetet" på Nürburgring söder om Köln. Måndag åker vi till Paris och hämtar upp våra Keynotebiljetter på mässområdet. Tisdag är det keynote med Steve Jobs...

Återkommer imorgon om vi har någon internetuppkoppling!

/Martin & Jon
På väg till AppleExpo 2002 i Paris

Hälsa till Petter att jag snart är på fötter igen och då skalla han få sig en match igen.

Vill vill ha mer, mer, mer! Vi vill ha mera...eh...rapporter!

  • Oregistrerad
  • 2002-09-08 22:35

Kult!

Hur gick det på Ringen? Varvtider?

/M

Vi pressade hyrbilen stenhårt, däcken lät och motorn skrek, publiken hurrade... varvtiden hamnade på ca 12 minuter kanske. Rekordtiden: 6 minuter.

Vi skyller allt på regnet.....

Vi pressade hyrbilen stenhårt, däcken lät och motorn skrek, publiken hurrade... varvtiden hamnade på ca 12 minuter kanske. Rekordtiden: 6 minuter.

Vi skyller allt på regnet.....

1
Bevaka tråden