Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstig grafik på ibook, grafikfel?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-06 23:54

Grafiken på min iBook G4 är konstig på vissa bilder. Lade märke till det nu när jag surfade på nätet. Trodde att det bara var på spelet Battlefield 1942 det blev så. här e bilderna. En från spelet och en från nätet.

Battlefield:

Nätet:

Vad är det frågan? Har något gått sönder? Det ser inte ut så i spelet och vanliga foton som jag tagit och andra bilder ser normala ut.

Var det inte du som drog näven i datorn? I såfall verkar du ha slagit sönder den.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-08 13:48
Ursprungligen av Bluefish:

Var det inte du som drog näven i datorn? I såfall verkar du ha slagit sönder den.

Ja jag drog näven i datorn men inte hårt. Plus att alla andra bilder och spel och filmer ser normala ut. Jag tror det har med spelet att göra. För inget annat spel, dvd film eller bilder ser ut så. Och det är inget som kommer slumpat heller

Kolla vad den har för inställningar för antalet färger i Systeminställningar > Bildskärm.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-08 13:45
Ursprungligen av Björn Leander:

Kolla vad den har för inställningar för antalet färger i Systeminställningar > Bildskärm.

miljonstals

1
Bevaka tråden