Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på enkel möbel till skrivare + skanner?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har äntligen fått tag på både skanner och skrivare som är kompatibla med både Windows och Mac OS (de var dessutom gratis!). Däremot har jag ingen möbel som kan förvara både skanner och skrivare tillsammans på, på ett smidigt sätt - och jag hittar ingen heller... Det känns som om jag har rensopat hela Internet, men jag har inte hittat något - mycket frustrerande. Jag skulle vilja ha en möbel som är c:a 70cm hög, 50cm bred och 50cm djup samt har ett hyllplan på vilket skannern kan stå. Jag vill alltså att skrivaren skall stå underst och skannern överst (alltså "ovanpå" möbeln).

Någon som har ett tips? Tack på förhand!

Mvh,
Mattias,
http://thurfjelltveir.blogspot.com

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-19 17:39

Prova att titta in på en second-hand butik eller antikhandel, de brukar ha "smarta" möbler från förr. Jag hittade en kanonbra möbel till min tv i sovrummet, ett trekantigt skåp med en massa utrymme inuti och som passar exakt till tv:n.

Det ska jag göra, det finns en del sådana butiker i Uppsala. Så kanske det går... Jag vet att jag har sett en sådan möbel på IKEA, men inngen på IKEA i Uppsala känner igen den när jag beskriver den. Mysko.

Galant, 1595:-

Inte särskilt prisvärd och inte särskilt snygg, men finns på IKEA om du vill ha den.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-19 17:53

Det jag har är från 30-40 talet och osedvanligt praktiskt. Jag har inte sett att det finns något liknande i modern version. Däremot har jag sett liknande från den tiden som jag tror skulle passa dig, trekantiga som mitt (tar liten plats i ett hörn) med två eller tre öppna hyllplan. Mitt skåp har en dörr och två hyllor, kostade 125:- så det kan vara värt att ta sig en runda.

Tack, Hagelin - jag har sett den och ratat den. Den är ju en smula ful. Men, tack. ;o)

1
Bevaka tråden