Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aktie-widget?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 10:22

Hejsan!
Skulle behöva hjälp att hitta en aktie-widget som kan visa olika aktiers kurser. Någon som känner till en sådan? (Ska få en kompis att skaffa sig sin mac, problemet är att hans pappa ska övertygas - och då var en sådan widget en kanongrej att visa )

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-02-04 11:17

Skämtar du eller? Det medföljer ju i Tiger.

Ursprungligen av xtimmyx:

Skämtar du eller? Det medföljer ju i Tiger.

Skämtar du?
För åtminstone mig krävs det att den kan visa Stockholmsbörsen för att vara något att ha. Helst också Aktietorget och Nya Marknaden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-04 11:40

Det är väl bara amerikanska?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-04 12:05

Det finns en di widget som bara visar indexkursen, jag ska söka lite och jag återkommer asap

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 12:18
Ursprungligen av Tangen:

Det finns en di widget som bara visar indexkursen, jag ska söka lite och jag återkommer asap

okej... vore kanonbra. det är alltså inget som jag själv ska ha permanent, utan mest att visa upp så att det ska se bra ut

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-15 18:49
Ursprungligen av Kristofer:

Aha, jag ville alltså inte fixa di widgeten - den finns numer att ladda ner på di - är det thevil som gjort den - eller har dom "snott" den. Utan en widget som visar svenska aktier på svenska börsen

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2008-05-29 22:12

Läste precis en tråd i 99iPhone och tipset som sebastian_r gav fungera även för Aktiewidgeten i Dashboard. http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/228643-svenska-aktier.html

1
Bevaka tråden