Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver större hårddisk

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min hårddisk till Power Book G4 867mhz har blivit för liten. Dessutom är mitt batteri helt slut efter dryga tre år.
Någon som har tips om bra hårddiskar (skulle vilja ha runt 80 GB) till bra priser. Gärna också batteritips (var köpa, original/pirat)

Batterier går att köpa på Apples hemsida under bärbart. Går även att köpa på macoteket tror jag.
Skulle köpa en själv till min 867Mhz 640MB RAM 40GB HD 12' om jag hade pengar.

hårddiskar är färskvara. Lita aldrig på en hårddisk hyr ny och fin den än är eller av vilket fabrikat den månde vara. Köp hellre två billiga varav den ena får tjäna som backup åt den andra. Det bästa är feståss om du stoppar backupen i ett eget kabinett och kör den externt. Nu kanske jag gick off topic här men det är smällar man får ta!

OK, tack för tips. Har redan en extern hårddisk där jag spar foton, musik etc. men nu börjar mina 30 GB i Power Booken ta slut. Musiken tar mycket plats så jag skulle vilja ha en större.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-13 16:20

Ska du köpa HD o Batteri så ska du inte handla i Sverige.Kanske HD
Batteri brukar vara överpris.Kolla på PB Fixit först har ibland batteri för halva priset av
vad dom kostar här.www.ifixit.com.

B.D

1
Bevaka tråden