Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns det buggar i "Tiger" ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-24 16:33

När jag har "Findern" inställd på "Innehåll: kolumner." så kan jag inte gå tillbaks med piltangenten (åt vänster ) från en markerad fil (tex. en bild)!!!
är det en bugg i "Tiger" lr är det en inställnings grej?

Senast redigerat 2006-01-24 23:55
  • Oregistrerad
  • 2006-01-24 17:17

Om du menar att gå tillbaka till "förälderkatalogen" i kolumnvy så kan jag göra det med vänsterpilen, så då lär det vara en inställning.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-24 17:23

För mig (10.4.4) funkar det både med tangentbordets vänsterpil och med "bakåt"-pilen i fönstrets övre vänstra hörn. Fantastiskt smidigt med tangentbordsnavigering, jag hade faktiskt inte provat det tidigare. Så tack, jah, för att du genom din fråga fick mig att prova!

Det är kolumnvy du har, eller hur? Det du skrev i ditt inlägg var ju alla alternativ som finns att välja bland...

Oops. Såg just att du hade skrivit högerpil. Nej, högerpilen (på tangentbordet) tar dig djupare i mapphierarkin (om du inte står på en fil, för då tar den dig till nästa objekt på samma nivå i mapphierarkin). Vänsterpilen tar dig dock tillbaka...

  • Medlem
  • 2006-01-24 23:56

Sorry! skrev fel! menar ju så klart "vänster" och jag har endast problemet med bilder!!

1
Bevaka tråden