Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svart iBook

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-11-28 12:28

som rubriken lyder (och även dennas tråd -där jag fick tanken http://www.99mac.se/forum/showthread.php?p=636054#post636054)

Tror ni det kommer en svart iBook?
Nu när iPod har fått en svart variant kanske den svarta iBooken kommer snart? vad tror ni?

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-11-28 13:34

en svart ibook skulle vara het om dom gjorde det på ett snyggt sätt.

En lika kantig ibook som nya ipodarna skulle vara fräckt

  • Medlem
  • 2005-11-28 14:03

Att släppa en svart Mac samtidigt som man går över till "the dark side" skulle verkligen vara lustigt

De får gärna göra en svart ibook om de även gör den mindre.

  • Medlem
  • 2005-11-28 18:27

Jag har länge trott att Apple skulle släppa svarta datorer... Nu har Sony redan något som ser ut som en svart iBook, så det skulle inte bli något direkt nytt. Jag hoppas på något helt nytt. En färg vi inte ens kunnat föreställa oss tidigare!

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-11-28 18:49
Ursprungligen av stfm:

Jag har länge trott att Apple skulle släppa svarta datorer... Nu har Sony redan något som ser ut som en svart iBook, så det skulle inte bli något direkt nytt. Jag hoppas på något helt nytt. En färg vi inte ens kunnat föreställa oss tidigare!

En gång när jag trippade på LSD såg jag några färger jag aldrig sett förr. En av dem skulle varit coolt. Var det så du menade?

ipod har ju kommit i svart på senaste tiden och det har ju inte kommit någon ny ibook, så varför skulle inye ibook också komma i båda, precis som ipod?

Apple har ju för längesen lagt någon patent på någon variant där olika ljusprojiceras ut mot en yta vilket skulle kunna ge olika färger och former på tex en ibook - och då kan man säkert få något program i datorn att simulera en LSD tripp.

1
Bevaka tråden