Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I väntans tider...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-31 12:18

Hej alla,

I förrgår beställdes min första egen mac, det blev en ibook. Så nu sitter man och väntar på att orderstatus ska ändras från "processing" till "shipped" på applestore. Att döma av all information här på forumet så verkar mycket ha förändras i OS sen jag senast använde Macen, dvs för ca 10 år sedan Men som tur är så verkar enkelheten och smidigheten fortfarande finnas kvar.

Så, någon som har beställt en ibook nyligen, och har en uppskattning på leveranstid? ibooken var helt i grundkonfig + en ipod (studenterbjudandet från mecenat).

/Hans

Beställde i lördags och väntar fortfarande på min ibook och ipod mini med vissa tillbehör och program¨. Senast den skall komma var den 6/9 vilket är en vecka lite drygt, femdagar... Men Vet ju inte riktigt om den kommer då.

har hört om vissa här på forumet som får vänta ännu längre..
Men räkna med en och en halv vecka för då blir du även lite överraskad på köpet om den kommer tidigt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-31 18:38

Hej,

Tack för svaret. Då är det väl bäst jag slutar titta varje timme om varorna har skickats...

/Hans

  • Medlem
  • 2005-08-31 19:03

Kan inte någon moderator flytta detta till tråden "För alla som beställt nya iBook, sommaren 2005"-tråden?!

1
Bevaka tråden