Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vem citerade mig?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bland annat forumet på SweClockers.se har denna funktion, en lista med länkar till de senaste 20 citaten från något jag skrivit, ett väldigt smidigt sätt att hitta tillbaka till diskussioner.

Finns det möjlighet att aktivera detta även här?

Japp, det går. Det är inte inbyggt i forumprogramvaran men det är en "mod" som vi kan lägga till.

Vi är i startgroparna för nästa uppdatering av 99mac och då kommer alla mods tyvärr försvinna, dom har ändrat hela systemet för modifikationer av php-koden så vi måste "börja om" på många sätt. Därför undrar jag om det är någon mening att lansera modden innan uppdateringen.

OK!

Nästa uppdatering låter spännande!

Ursprungligen av Andersson:

OK!

Nästa uppdatering låter spännande!

Finns ett par sköna grejer faktiskt - hoppas att jag får ihop ett bra team inför uppdateringen. Det blir sjukt mycket jobb verkar det som.

Låter helt klart som en vettig funktion i alla fall.

Kommer ni fortfarande köra vBulletin?

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

Kommer ni fortfarande köra vBulletin?

Du får väl vänta och se

(det kommer en separat uppdateringstråd när vi börjar jobba - håll ut ett tag till)

Ursprungligen av Björnström:

Du får väl vänta och se

(det kommer en separat uppdateringstråd när vi börjar jobba - håll ut ett tag till)

Annars föreslår jag punBB, mycket snabbt. Funkar med handheld bra mycket bättre än vBulletin. Att den är svenskutvecklad gör ju inte saken bättre, samt GPL. Går att göra MYCKET med kodbasen vill jag lova.

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

Annars föreslår jag punBB, mycket snabbt. Funkar med handheld bra mycket bättre än vBulletin. Att den är svenskutvecklad gör ju inte saken bättre, samt GPL. Går att göra MYCKET med kodbasen vill jag lova.

Från PubBB.org:
"Some features that I have so far chosen not to implement are: private messaging, file attachments in posts, polls, linking to off-site avatars, advanced text formatting controls, subforums etc etc. Some of these features might still get implemented, just not in the near future."

Nej tack

1
Bevaka tråden