Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LaCie desktop HDD passar med Mobile DVD?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-08-05 20:45

Jag har nu en Porsche designad Hårdisk (Desktop modelen) med FireWire anslutning jag har funderingar på att antagligen köpa en DVD brännare i samma serie.

Frågan är om jag ska köpa en desktop eller mobile av denna. och om de skårorna som finns passar med mobile och desktop eller om de är helt olika. Orsaken till att jag vill köpa mobile brännare är att man kan ta den med sig samt att den inte behöver extern ström. Det skulle vara shysst om den passade så att man kunde placera den ovan på min nuvarande Hårddisk.

En annan undran är om någon kan berätta om DVD brännarna både desktop och mobile har extra FireWire anslutning bak på precis som Hårddisken?

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-08-07 08:36

är det inte någon som vet ännu? Skulle någon som antagligen har en Mobile hårddisk och eller en DVD brännare mäta mellan de hacken | I---mm--I | enligt ilusustration där "I" ska föreställa hacken på din Hårddisk eller DVD så får jag jämföra med min desktop hårddisk.

Tack på förhand

1
Bevaka tråden