Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Airport 4.2 släppt

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-15 00:17

[CENTER]

[/CENTER]
Apple Airport 4.2
AirPort 4.2 löser anslutningsproblem och åtgärdar säkerhetsproblem för trådlösa WPA2-nätverk.

Finns i Programuppdatering och kräver ingen omstart.

Glöm inte uppdatera basstationen också genom att dra igång administratörsverktyget efteråt och öppna upp basstationen.

Version 6.2 på den och omstart av stationen krävs.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-07-15 11:45

Fick igång AirPort på iBooken igen! Trodde det var kört...

  • Oregistrerad
  • 2005-07-15 21:07

Har en Extreme och en Express och har start5aat om båda efter att ha installerat AirPort 4.2.

Expressen som finns vid stereon på övervåningen uppdaterade efter att ha startat om den.

Men Extremen som är ansluten till denna dator med Ethernet är fortfarande v 5.6 after omstart.

Jag har provat att starta om med min Powerbook också men utan resultat.

Vad har jag missat?

6.2 är bara för Expressen. 5.6 är senaste för Extremen. Så du har nog inte missat nåt alls.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-16 09:55

OK, då kan jag slappna av och fortsätta med semestern.

Well, Airportkortet fungerar fortfarande inte efter att det försvann vid 10.4.2. Jävla Apple, börjar tröttna på deras buggiga uppdateringar.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2005-07-24 22:51

Hej
Mina Airport Express fungerar ej, får ej upp dem i iTunes beror detta på en uppdatering?
Jag har povat dra ut dem ur uttaget men får dem ej att fungera ??? Hjälp !!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-07-25 10:23

I iTunes Inställningar-Allmänt finns ett alternativ som ska vara aktiverat, "Sök efter fjärrhögtalare som är anslutna med AirTunes", kan det vara det?
/Lasse

1
Bevaka tråden