Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny på forumet

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-07-14 22:48

Hej alla!

Här kommer en nykomling in. Jag är mer/mindre uppväxt med mac då min far drev ett företag inom den grafiska sektorn, och där använde man ju så klart mac

Under mellanstadiet hann jag därför med att använda system 7.1 på Performa 400, Performa 6200 samt en IIci. Efter 6200:an med 7,5 var det inte lika kul med mac längre och jag gick över till pc för att kunna spela spel.

Nu har dock skolan ställt krav på mig och vi kommer under magisterprogrammet att använda macar, vilket gör att jag "tvingats" beställa en ibook som lär anlända under nästnästa vecka. Ser väldigt mycket fram emot detta och det som fick mig att bestämma mig för en bärbar mac var det faktum att den sägs kunna kommunicera bra med såväl min stationära pc som flickvännens laptop...

Får se hur mky jag känner igen i Tiger från version 7,5, men det lär väl inte ha ändrat sig så mkt?

///Jimmy

Hej, välkommen hit. Inte kul att tvingas alltid, men jag skulle inte ha nåt emot att tvingas fortsätta använda Mac.
Mycket är faktist rätt så likt(iaf i Panther och Jaguar) det har fortfarande det där, som man kallar, Macciga i sig, men med mycket förändringar och mer möjligheter än i 7.5.

1
Bevaka tråden