Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ge ditt namn istället för pengar... live8live.com...!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-07-02 16:27

Hittade inte något bättre forum för detta så jag hoppas att detta är OK! Internet är ju på många sätt fantastiskt... När vi ändå sitter framför datorn samt "kanske" har missat att live8 galan är igång... kolla in HÄR! å när du väl har bestämt dig kanske även HÄR!!!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-07-02 20:32

Oavsett tycke ock smak på olika: trender, religion, politik, musik, tom operativ system... (är själv ett mac-freak) Hörde Bob Geldof berätta om att den största sponsorn till galan var Bill Gates. Vad jag tycker om "Wintendo" kan vi lämna därhän, men det visar ändå vikten av det hela... -jaha vadå? -vilken vikt? FUNDERA! (om det nu behövs) Nu tog jag tillfället att flytta fram denna tråd så att den inte helt går i glömska. Detta är alltså i sak rent svammel av mig... eller...

Bill Gates halvdana operativsystem och programvara har väl egentligen inget att göra med hans enorma välgörenhetsgärning. Det senare ska ha en jävla massa respekt för. Skitbra, Bill!

1
Bevaka tråden