Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presentation

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag är en gammal gubbe på 70 år som är nyfiken på datavärden
kan ej engelska vilket är ett stort problem, saknar skrivandets konst ha overseende med det.
Har en gammal iMac G3 OSX 10.3.9 dator.
Finns det möjligen någon svensk manual till denna?
Maria Lange iUSA har skrivit flera på engelska har hittat en översatt.
Vet ej hur detta forum fungerar men gör ett försök.
Tacksam för svar.
MVH
Ekorrbär

  • Medlem
  • Åstorp
  • 2005-06-23 23:06

Välkommen

Ja alltså, jag är ju lika ny medlem här som du men vill önska välkommen i alla fall eftersom jag blir så glad av att höra att även "seniorer" (inte illa menat på något vis) ger sig på datoranvändning. Det är inte helt självklart.

Det där med att inte kunna engelska är såklart besvärligt. Kämpa på!

Du borde kunna få tips om vart du kan hitta en manual i något av de andra forumen kan man tycka. Förstod dock inte riktigt om du vill ha en manual till MacOS X (Panther) eller för själva datorburken.

Lycka till med datoranvändandet.

Björn

  • Oregistrerad
  • 2005-06-23 23:55

varmt välkommen!!

/me bugar och hälsar dig välkommen.

Välkommen in i mac värmen man kanske skulle säga.

Vad behöver du för manual? Till Mac OS X? För isåfall så kan jag sponsra med en, bara jag får din adress så kommer den som ett brev på posten.

Ifall det var det du var ute efter så kan du skicka ett PM till mig( PM är ett personligt meddelande) klicka på mitt namn här till vänster och välj personligt meddelande.) Har du andra frågor så är du välkommen att ställa dem här eller i en ny tråd.

MVH

Joakim

Välkommen, kul att veta att även gamla människor använder Mac.
Men det är ju klart, mindre strul.

Välkommen!

1
Bevaka tråden