Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac-vänliga email-mobiler med kamera?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-20 21:42

Jeg er norsk, så det får bli lite svorsk her.

Jag skal flytta til UK, och funderar på at skaffa mig en Blackberry. Den har ju båda tlf, sms och e-mail. Men jag skulle ändå ha en kamera på mobilen. Det er vel lite far fetched? Eller finns det nogon annan mobil som har båda e-mail , kamera och er sync'able med mac'en min?

Tack for evt svar!

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-04-25 10:46

Jag har skaffat mig en Treo 650. Denna fungerar utmärkt till Mac. Hade en 9500 innan men den gick inte ihop med Mac.
Palm har fullt stöd till Mac.
Treon har fått högsta betyg i några test.
Lars

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 15:27
Ursprungligen av xek:

Jag har skaffat mig en Treo 650. Denna fungerar utmärkt till Mac. Hade en 9500 innan men den gick inte ihop med Mac.
Palm har fullt stöd till Mac.
Treon har fått högsta betyg i några test.
Lars

Grymt!

Har også funnet ut at det er den jeg skal satse på, virker vara en grym mobil.

Hur er det med kameraet? Er det bra? Kan man overføre filer rett til mac'en?
Hur er e-mail? Du kanske har testat pop-mail?

Hur mycket betalte du? Du kör kanske på månads-abbonement då eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-29 21:40

Plocka inte en Qtek 9090. Har haft en ett tag och det funkar inte alls bra, vare sig med Maccen eller med mobilen.

Funderar själv på att byta till en Treo eller en Sonyericsson 910...

Lycka till.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-25 11:19

Billigare blir det med tex. en SonyEricson T630. Jag kör mail på min och den fungerar mot både adressbokens SMS-funktion och kalendersynk. Mycket nöjd.
Kameran ger mycket bra bilder i ordentligt ljus, men kvaliteten sjunker drastiskt när det blir lite mörkare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-26 08:21

Det är 0.1mega i den! Kan imöjligt bli bra förutom på skärmen!

Om du ändå ska använda kameran i mobilen så ska du satsa på en som har iaf <1mega pixel.
Tex samsung eller sony ericsson k750.

Båda är mobiler som är grymma på alla sätt och har mp kamera! 1,3 och 2 har jag för mig.

Är personligen helt emot så dåliga kameror. Men så länge personen är nöj så är det upp till denne!

//t

1
Bevaka tråden