Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Normalt att vänta över en månad på en iMac?!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag väntat över en månad på min iMac 17" Superdrive som jag beställt på AppleStore...

Är detta verkligen normalt? Jag menar, sejn jag beställde har rykten om nya snabbar iMacs börjat cirkulera och dessutom har en ny Mac OS X-version hunnit lanseras (Tiger).

Är detta normalt?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-20 09:14

Nej, vad säger din beställningsstatus och vad säger AppleStore?

Att "den är på gång"...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-20 18:18

Har den inte ens hamnat i europa ännu?

Jag vet inte, borde kanske ringa igen.

Kan man ångra köpet? Nu vill man ju invänta sista april och se vad som händer...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-21 15:50
Ursprungligen av iJohannes:

Jag vet inte, borde kanske ringa igen.
Kan man ångra köpet? Nu vill man ju invänta sista april och se vad som händer...

Kan du gott göra...

Vad står airport-pluppen för i ens inforuta förresten?!

Mañana

Lugn, bara lugn! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag fick vänta sex månader. Här på Teneriffa är tempot lägre. Den första iMac jag beställde kom aldrig eftersom butiken där jag lade beställninge lade ner verksamheten. Där gick tre månader. Nästa butik hade en iMac men ej med iLife05. "Tack vare" EU går det inte att skicka en upgradering från Holland. Det har vi testat när vi inte fick med GarageBand till våra eMac. Paketen fastnar i tullen! Två paket skickades innan Apple gav upp. Altså - vänta till det kommer en iMac med iLife05!
Nu har jag väntat färdigt och sitter jag med min 20" skärm och 1,25GB minne. Mycket nöjd!

Hehe!

Problem löst - man måste betala för sig INNAN Apple skickar när man beställer privat. Detta var första gången som jag inte köpt via företag etc så jag satt och väntade på min iMac och en inbetalningsblankett.

Tack Apple som sa att den var på gång, istället för att ge mig rätt info - nu hann nya iMac 20" lanseras som nu är beställd (och förskottsbetald!).

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 22:33

Det kan man kalla tur i oturen!

Nu kan du njuta av lite bättre grafikkort osv, hoppas det blir bra

Idag kom den, nya 20"aren!

Exakt som den gamla men gör det mesta lite bättre.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-11 19:21
Ursprungligen av iJohannes:

Idag kom den, nya 20"aren!

Exakt som den gamla men gör det mesta lite bättre.

berätta mer!!!

styr upp oss!!!

1
Bevaka tråden