Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart tog alla Kalmarbor vägen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej igen!

Nu är det dags att skriva på forumet... Det är ju inte alltid jag har tid, så kom igen nu!
Finns det inget att ta upp???

/Magnus

Ojdå, ser man på... ett eget litet forum för min region. Trevligt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-23 11:02

Smålänningar lär väl inte slösa ens på foruminlägg...

Hehe, det kanske är sant...

  • Medlem
  • 2005-03-23 13:51

Här är jag! Du får ursäkta, men jag har personligen lite svårt att se nyttan med dessa lokala forum... Men försök gärna övertyga mig!

Tja, än så länge ser jag ingen särskild nytta med det.
Snubblade bara över det.

Det är bra, QL att se att det finns kreativa personer här!

Kör hårt och GLAD PÅSK!

... det är klart att man har nytta att läsa och ibland fråga eller svara i forumet!!!
Själv har inte använt detta här sedan i slutet av 2003 8-(, bättre sen än aldrig.
Jag skall erkänna att jag har huserat på Macsverige, mest läst och sparat intressanta inlägg och tips.
Jag bor söder om Vetlanda och här är det verkligen mörka skogen när det gäller Apples prylar användare. Så kanske är det inte så dumt att man kan söka sig närmare regionalt med andra gelikar, eller hur?
Jag "kör" en iMac 233 (C). Sonen (13 år) har 1:a generation G5 1,8 GB. Döttrarna en iMac 500 MB samt har vi en Performa 5200 (med TVkort), en LC II och en X IIf med en 20" gråskaligskärm.
(har även en IBM Portable från 1984).
Nu kör vi varje dator för sig men önskan finns att skapa ett nätverk men vet inte ännu hur...

hejsningar från en gråhårig ungdomlig 50+

Intresse av ett möte ???

Några här som kan vara interesserade av ett litet möte någonstans för att diskutera lite mac å byta efranheter med varandra ??

Mvh Daniel

1
Bevaka tråden