Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Win mediaplayer för äldre Mozilla

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-15 16:30

På jobbet sitter jag i OS 9.1 vilket inte känns så lajbans nu när jag har skaffat mig en PB och köpr OS 10 hemma.. Men iaf:
Jag har länge haft problem med min webbläsare här på jobbet (har kört IE).
Nu har jag dragit ner Mozilla och det verkar fungera betyddligt mycket bättre. Dock hittar jag ingen win media player till denna gamla version av Mozilla. någon som har tips på var jag kan hitta det? (Quicktime fungerar dåligt här av någon anledning).
Drog ner Win media player 7.1 som skulle fungera för OS9 dock kunde jag inte välja Mozilla när jag skulle intstallera det.. Bara IE och Netscape som dök upp som förslag...

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2005-03-15 16:43

Netscape och Mozilla är i princip samma sak. (läs: olika namn)
Kollat om det fungerar med Netscape-valet?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-16 14:43
Ursprungligen av Hallon:

På jobbet sitter jag i OS 9.1 vilket inte känns så lajbans nu när jag har skaffat mig en PB och köpr OS 10 hemma.. Men iaf:
Jag har länge haft problem med min webbläsare här på jobbet (har kört IE).
Nu har jag dragit ner Mozilla och det verkar fungera betyddligt mycket bättre. Dock hittar jag ingen win media player till denna gamla version av Mozilla. någon som har tips på var jag kan hitta det? (Quicktime fungerar dåligt här av någon anledning).
Drog ner Win media player 7.1 som skulle fungera för OS9 dock kunde jag inte välja Mozilla när jag skulle intstallera det.. Bara IE och Netscape som dök upp som förslag...

Na, man ser ju länkningen till var programmet ligger. Inget av alternativen länkas till Mozilla-mappen.

1
Bevaka tråden