Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överföring av digitalbilder till portabel lagringsdisk

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nässjö
  • 2005-02-16 23:08

Är det någon som kan ge några snabba tips på vad det finns för alternativ om man tex ha fyllt sitt minneskort på en reda och vill ha en större disk att föra över det till utan dator.
Vad finns det för märken samt vad är det för olika prisklasser mm.

Tack

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-17 13:06
  • Medlem
  • Nässjö
  • 2005-02-17 15:46

Tack har kikat på den med. Det finns visst en modell som klarar överföra med enbart kabel istället för kortet men den är slöare + att min kamera Canon EOS 20D inte finns med på listan över kompartibla modeller. ska man köpa den så kanske man ska skaffa en ipod Photo också så man kan se bilderna.

Är det någon här som testat denna produkt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-17 18:34

Tyvärr så kan man inte på iPoden se bilderna som man laddat in via Belkin-läsaren.

Den lanserades långt innan iPod photo fanns, så ingen funktion för att ladda bilderna till iPodens bildläsare finns ...

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2005-02-18 22:32

Ja det kanske blir en Ipod photo istället. Dock tycker jag det är så satans puckat att de inte gjort direktöverföring via usb till den. Det finns massor av andra leverantörer som har det. Tyvärr är ipoden så cool att man hellre vill ha den, även typ dubbla priset och begränsad kompabilitet.

mm får läsa recensioner helt enkelt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-05 00:32

Nu när iPod Camera Connector kommer så har jag tänkt slå till på en sån plus en iPod Photo, men jag undrar om man kan se RAW filer i displayen eller om det bara är JPG ipoden klarar av?

1
Bevaka tråden