Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbordsproblem *orolig*

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-05 02:34

Hejsan.
Eftersom jag älskar min älskade ibook så himla mycket så har jag varit jättenoga med drycker och annat ät/drickbart vid datorn.

Med andra ord inget sådant har förekommit. Nu har jag börjat få problem med min "E" knapp. Ibland blir den stum och sjunker ner en bit....då får man dutta på den ett par gånger så "lossnar" den och åker upp till sitt normala läge. Nu undrar jag, vad har hänt? Jag har inte haft datorn speciellt länge.

Det är en Ibook G4 12" 1.2Ghz. köpte den när den kom ut i stort sett. Kan man lösa detta på något vis? kan Kullander&Kullander där jag köpte den kolla på den? Jag vill liksom inte skicka bort den flera veckor på service för att en knappjäkel klyddar. Plus att Apple sjunger ju av kvalitet....eller?

*Hoppas på hjälp*

Det sitter nog nåt klägg under tangenten, pilla bort den och kolla.

Ta in den till oss om du inte fixar det själv. Det är nog som Nurell säger något klägg under tangenten och det löser vi oftast direkt,

olof, kullander&kullander

  • Oregistrerad
  • 2005-02-05 13:02
Ursprungligen av ohennig:

Ta in den till oss om du inte fixar det själv. Det är nog som Nurell säger något klägg under tangenten och det löser vi oftast direkt,

olof, kullander&kullander

'
ok då ska jag titta förbi nån dag nästa vecka.

1
Bevaka tråden