Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svensk premiär för Mac mini på lördag

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den officiella premiären för Mac mini sker på Lördag

Vi har talat med MacForum i Göteborg, Yfo i Stockholm samt Kullander & Kullander i Malmö som alla väntar demoexemplar inför en planerad premiär på lördag. Om fler återförsäljare blivit lovade exemplar är ni välkomna att nämna det i tråden nedan.

99mac har erbjudit sig låna ut vårt eget Mac mini exemplar till en rad återförsäljare men dom har skrivit avtal på att inte visa nykomlingen före lördag (och såvitt vi vet är vår Mac mini den enda i landet än så länge).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-25 22:26

Jag var på eventet som InLife hade ikväll och de ska också premiärvisa Minis på lördag.

Tydligen är lördagen dagen då det är Europapremiär.

Kul!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-25 22:41

Besöker man www.macoteket.se finner man denna bild också:

Jag såg den på Macoteket i Linköping, Love @ first Sight!

Vilken tur att jag bestämde mig för en mini!

  • Medlem
  • Mark
  • 2005-01-25 23:00

Tror ni att dom kommer att finnas att köpa över disk på lördag också? Hade varit kul att ta en sväng och komma hem med en överaskning till barnen;)

/c

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-25 23:03
Ursprungligen av PapaC:

Tror ni att dom kommer att finnas att köpa över disk på lördag också?

Enligt vad de sade på InLife så kommer det inte att finnas så många till försäljning. Så barnen blir nog gladast om pappa går upp tidigt så han är där när butiken öppnar

  • Medlem
  • Mark
  • 2005-01-25 23:07
Ursprungligen av mrjean:

Enligt vad de sade på InLife så kommer det inte att finnas så många till försäljning. Så barnen blir nog gladast om pappa går upp tidigt så han är där när butiken öppnar

Då får jag åka till Machusets butik i Borås och hänga på låset på lördag. Vägg i vägg med Bolaget så det gäller att ta rätt kö;)

/c

Då kan ju han här killen också dyka upp så kan de ju jämföra kraft

http://www.kevinrose.com/index.php/weblog/comments/191/

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-02-01 12:15
Ursprungligen av SubSonic:

Då kan ju han här killen också dyka upp så kan de ju jämföra kraft

http://www.kevinrose.com/index.php/weblog/comments/191/

Ja ibland undrar man om folk har för mycket fritid.

Eller rentav förmycket pengar. Snacka om Mac missbruk... Och inte blev det någe bra heller. CDn på utsidan och allt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-01 21:22

Kan meddela att utanför Kullander & Kullander var det kö på Lördagsmorgonen. Och nån kille hade väntat utanför i en och en halv timme för att vara först.
Hur såg det ut hos resten av butikerna?

1
Bevaka tråden