Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

gmail över?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-05 16:28

Nån som har en över? Jag lovade en polare en men de tog slut, så om nån har en över kan ni ge den till Oskar på ogge [snabel-a] idgmail.se.

Posta gärna när det är gjort i så fall. Would appreciate it.

Kolla nu.
Jag antar att mailadressen var "ogge (a) idg.se" och inte "ogge (a) idg.se." .

  • Medlem
  • 2005-01-05 16:36
Ursprungligen av petsematary:

Nån som har en över? Jag lovade en polare en men de tog slut, så om nån har en över kan ni ge den till Oskar på ogge [snabel-a] idgmail.se.

Posta gärna när det är gjort i så fall. Would appreciate it.

Har skickat en invite till honom.

/hpe

  • Oregistrerad
  • 2005-01-05 16:38

Okej, tack.

Svamp: den mail jag angav är den mail han gav mig. Uteslöt @ p.g.a. spam-risk. Ska vara idgmail.se. Men nu är det ordnat, tack igen.

Okej, jag fattade snabel a:et men jag trodde inte det skulle vara punkt efter mailadressen.

Men han fick gmail ändå av hpe :).

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-01-05 18:59
Ursprungligen av Svampisen:

Okej, jag fattade snabel a:et men jag trodde inte det skulle vara punkt efter mailadressen.

Det är klart det inte ska vara någon punkt efter epostadressens toppdomän, det ska det aldrig vara.

Google har lyckats få användare att spamma forum världen över tack vare Gmail-invites. Dom är inte dumma

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-01-05 21:23
Ursprungligen av Björnström:

Google har lyckats få användare att spamma forum världen över tack vare Gmail-invites. Dom är inte dumma

Man kan säga det, men då måste man ha en ganska liberal definition av begreppet "spam".

Ursprungligen av tjogin:

Man kan säga det, men då måste man ha en ganska liberal definition av begreppet "spam".

Jag menade bara att dom har lyckats få kunderna att göra reklam för tjänsten i gigantisk skala. Normalt sett kostar marknadsföring enorma pengar, nu har man lyckats få användarna att sprida budskapet gratis. Spam är det väl, i mina ögon är det ovälkommet - jag skulle hellre vilja ha Google som annonsör

1
Bevaka tråden